poniedziałek, 19 czerwca 2017

Łódzki dzień Sushi - vol. 4

To jedyne zdjęcie, jakie mam z Łódzki dzień Sushi - vol. 4. Impreza odbyła się 18.06.17 w Piotrkowska 217 w Łodzi, gdzie prowadziłem warsztaty z kaligrafii i malowałem tatuaże z japońskimi elementami (były kwitnące gałązki, kanji czy imiona). Przez prawie 7 godzin cały czas mówiłem, opowiadałem i pokazywałem. Choć były też momenty, kiedy było pusto i mogłem odpocząć. Nie miałem czasu i możliwości - byłem sam, aby zobaczyć pozostałe stoiska z sushi, ale ludzi przewijało się bardzo dożo. Dziewczyny, które są na zdjęciu spędziły ze mną kilka godzin - i na kaligrafii i dały się pomalować. Dzięki dziewczyny za miłe towarzystwo. Było fantastycznie. Spędziłem bardzo miło czas, odpocząłem, poznałem nowych ludzi. Wróciłem bardzo zadowolony.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz