piątek, 24 października 2014

Konferencja polsko - japońska w Łodzi

Czwartek - 23/10.2014 - spędziłem w Łodzi. Na zaproszenie Klubu Yakumo-goto, wziąłem udział w konferencji polsko- japońskiej: "2014-New Opportunities for Japan-V4 Cooperation" ("2014 - Nowe możliwości współpracy między Japonią i krajami Grupy Wyszehradzkiej. Konferencja odbywała się na Wydziale ekonomiczno-socjologicznym Uniwersytetu Łódzkiego. Program konferencji obejmował trzy bloki tematyczne: 1. Nauka, innowacje, badania; 2. Globalne i regionalne aspekty wzrostu gospodarczego i 3. Wymiana kulturalna. Byłem na całej konferencji (moje wyjazdy do Łodzi zawsze są całodniowe, wiadomo - dojazd i powrót). Konferencja była gł. po angielsku, ale była tłumaczona. Pierwsze dwa bloki to nie moja tematyka, więc odpuściłem sobie tłumaczenie (nie znam języka angielskiego), skupiłem się na slajdach. szczególnie w drugiej części miałem okazję poznać jak ładna jest Łódź, było wiele zdjęć. Czekałem na ostatnią część - kulturalną. I tu najbardziej przypadłmi panel o innowacjach w komunikacji multimedialnej.  Podsumowując - sam udział w tak ważnej konferencji był już czymś wyjątkowym. A do tego wiele znajomych osób, które w niej brały udział. Było warto tam być. 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz