czwartek, 27 lutego 2014

Spotkanie z Klubem Japońskim XXI w Łodzi

26.02.2014r. w Miejskiej Bibliotece Publicznej im. A. Struga w Łodzi miałem okazję spotkać się z uczniami XXI LO im. Bolesława Prusa w Łodzi, którzy tworzą Klub Japoński XXI. We wspomnianej bibliotece jest obecnie moja wystawa: "Malarstwo i Kaligrafia Japońska", o której opowiadałem. Ale mówiłem także o moich zainteresowaniach kulturą Japonii i odpowiadałem na pytania, na które bardzo czekałem :) 










Prawie godzinne spotkanie i bardzo sympatyczne dziewczyny (bo chłopaka nie było żadnego). Mam nadzieje, że to spotkanie będzie początkiem naszej dalszej współpracy i uda nam się kiedyś zrobić jakieś wspólne akcje.  Informacje o KJ XXI znajdziecie także na FB:  Klub Japoński XXI
Zdjęcia ze spotkania wykonała moja koleżanka, świetny fotograf:  Agnieszka Pomorska-Struszczyk

*   *   *

Miłą niespodziankę zrobił mi także dziennikarz z zaprzyjaźnionego portalu www.japonia-online.pl - Jarosław Dróżdżewski, który przybył z bardzo sympatyczną panią fotograf. Wreszcie była okazja, aby się poznać :) 
Fotorelację z wystawy znajdziecie na jego blogu: Półka z Kulturą.

1 komentarz:

  1. Dziękuję :) Ta Pani fotograf, to prywatnie moja narzeczona heh ;)
    I to słowo "wreszcie" jest jak najbardziej na miejscu, bo było już tyle okazji, a dopiero teraz się to udało.
    Pozdrawiam serdecznie, gratulując świetnej wystawy i do zobaczenia.
    Jarosław Drożdżewski

    OdpowiedzUsuń