niedziela, 9 kwietnia 2017

VI Dzień Japoński w II LO w Łodzi

8. kwietnia 2017 - II LO w Łodzi, w godz. 10.00 - 18.00 odbywał się VI Dzień Japoński, na który zostałem zaproszony. Wśród moich atrakcji znalazły się - w kolejności godzinowej - Panel o świętach i festiwalach japońskich, warsztaty malarstwa sumi-e, graliśmy w bierki mikado i na koniec japanese body art (tym razem było krócej bo tylko 3 godz.. A wszystkiemu towarzyszyła wystawa moich prac malowanych tuszem - gejsze. Na inne atrakcje nie miałem czasu. Wróciłem zadowolony - inaczej być nie mogło kiedy maluje się na młodym ciele a do tego można popatrzeć na ładne oczka. Sztuka (tzn. praca twórcza) musi iść w parze z przyjemnością. Dziękuje organizatorom za zaproszenie, Oli za pomoc w sali i zdjęcia /bez pomocy Oli, nie byłoby żadnej fotorelacji/ i wszystkim, którzy znaleźli czas na moje atrakcje. ps. jeśli ktoś się odnajdzie - znajdzie swoją pomalowaną rękę/ to śmiało się oznaczać. ps. cześć prac malowała Ola, cześć ja (zdj. są podpisane. I nie mogłem się powstrzymać żeby z niektórymi zrobić sobie wspólne zdjęcia.











Więcej zdjęć na FB: VI Dzień Japoński w II LO w Łodzi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz