wtorek, 29 listopada 2016

28. listopada 2016 wziąłem udizał w międzynarodowej konferencji dotyczącej zacieśniania relacji polsko - japońskich, wymiany doświadczeń z zakresu rewitalizacji miast "Polsko-japoński dzień rewitalizacji miasta". Konferencja odbyła się Wojewódzkim Centrum Przedsiębiorczości w Łodzi. Współorganizatorem był Klub Yakumo-goto, którego jestem członkiem honorowym.
 
Konferencji towarzyszyły:
prezentacja wybranych produktów firm japońskich: Takahiko Okazaki, Choya Umeshu, obrazy olejne o tematyce japońskiej – p. Ewy Fukuoka i wystawa moich prac sumi-e, malowanych tuszem - 11 prac samurajskich. 



Wydarzenie zaszczycił swoją obecnością Ambasador Japonii w Polsce, JE Shigeo Matsutomi. Miałem okazję poznać pana ambasadora. Niestety niewiele rozumiałem z rozmów o moich pracach, byłem tylko słuchaczem, ale z mimiki wynikało, że był miło zaskoczony efektami i tym, że także piszę kaligrafie. Wiadomo, że sumi-e i kaligrafia to codzienność w Japonii. 


od lewej: p.prof Jolanta Młodawska-Bronowska - Przewodnicząca Klubu Yakumo-goto i organizatorka konferencji, Ambasador Japonii w Polsce, JE Shigeo Matsutomi; p. Ewa Fukuoka - autorka obrazów olejnych i ja
foto. arch. M. Sarah Szymańska


Program konferencji: http\://www.eksoc.uni.lodz.pl/polsko-japonski-dzien-rewitalizacji-miastathe-polish-japanese-city-revitalization-day/

FOTOGALERIE:

Aneta Mojduszko: post


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz