sobota, 30 kwietnia 2016

Wernisaż w bibliotece w Łasku

29.04.2016 w Bibliotece Publicznej w Łasku odbył się wernisaż wystawy malarstwa tuszem pt. "Spotkania z Japonią". Pokazałem na wystawie najnowsze swoje prace. Wernisaż odbył się w kameralnym gronie - większość zapewne wyjechała już na majówkę. Opowiedziałem i pokazałem pamiątki, jakie dostałem od znajomych z Japonii. Zaplanowane było malowanie, ale o tym zapomniałem, więc składaliśmy żurawia origami. A później oprowadzanie po wystawie. Jedynym minusem były moje nowe buty, które okropnie mnie obcierały. Lubię wracać do tego miejsca - byłą to już moja 5 wystawa w bibliotece. Jest świetna atmosfera, można podyskutować ale i pożartować.
Dziękuję pracownikom biblioteki za zrobienie zdjęci. Wystawa zaplanowana jest do końca czerwca, ale... kto wie co będzie później.
















 
Więcej zdjęć Wernisaż w bibliotece w Łasku

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz