niedziela, 3 kwietnia 2016

V Dzień Japoński w II LO w Łodzi

2 kwietnia 2016 - II LO w Łodzi, w godz. 10.00 - 18.00 odbywał się V Dzień Japoński, na który zostałem zaproszony.Wśród moich atrakcji znalazły się - w kolejności godzinowej - składanie dużego żurawia origami, pokaz i warsztaty malarstwa sumi-e, spotkanie autorskie i na koniec japanese body art (tym razem zmieściliśmy się w czasie trwania imprezy. Lista z zapisami okazała się dobrym pomysłem.A wszystkiemu towarzyszyła wystawa moich prac malowanych tuszem. Non stop coś prowadziłem, także nawet nie miałem czasu, żeby zobaczyć innych atrakcji





















Wróciłem BARDZO zadowolony i podobnie zmęczony. Ale było warto.

Dziękuje organizatorom za zaproszenie, Oli za pomoc w sali i zdjęcia ?bez pomocy Oli, nie byłoby żadnej fotorelacji/ i wszystkim, którzy znaleźli czas na moje atrakcje.

V Dzień Japoński w II LO w Łodzi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz