czwartek, 3 grudnia 2015

Wernisaż "Oczarowani Japonią" w Warszawie

2.12.2015, Wydział Kultury i Informacji Ambasady Japonii w Warszawie. wernisaż wystawy, zorganizowanej prze Klub Yakumo-goto z Łodzi. Autorami prac byli: Ewa Tomporek-Fukuoka /malarstwo olejne/, Mirosława Truchta-Nowicka /lalki-rzeźby z papieru/ i ja - Mariusz Gosławski /malarstwo tuszem/


















Zdjęć jest niewiele, bo nie miałem kiedy ich zrobić, tak byłem rozrywany :). 
Goście dopisali - było ok. 60 osób. 


A na koniec same dobrze rzeczy:
- najbardziej zaskoczyła mnie obecność p. Kazimiery z Łodzi /autorka ww zdjęcia/
- ucieszyła obecność Julii z bloga Byłem tu. Tony Halik.
/w środku/
- poznałem Martę Achtabowską z Ach_ta_bowska 
/z lewej/


- i na koniec spotkanie po latach z Kingą.



 Film: z wernisażu. Autor: Roman Bronowski:


Linki do innych galerii ze zdjęciami:
  1.  Moje - https://www.facebook.com/media/
  2. Klubu Yakumo-goto - https://photos.google.com/share

Wystawa potrwa do 15 stycznia 2016. Kto nie był na wernisażu - macie szansę zobaczyć jeszcze prace, choć... już niektóre zarezerwowane.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz