czwartek, 27 sierpnia 2015

Polcon 2015 w Poznaniu


Zdjęć z samego konwentu mam niewiele - jedynie z 2 własnych atrakcji i kilku prelekcji /Wolałem patrzeć na to,co się dzieje, niż robić zdjęcia. Cosplayerów w ogóle nie mam, a stroje mieli fantastyczne. I tak będzie dużo zdjęć w sieci, więc bez sensu było robić kolejne/. Jednak większość zdjęć jest ze zwiedzania Poznania. Pierwszy raz miałem okazję zobaczyć miasto, wiec skorzystałem z okazji czasu wolnego i zwiedzałem. Ale po kolei:

W dniach 20-23.08.2015, byłem jednym z gości XXX Festiwalu Fantastyki w Poznaniu - POLCON 2015. Relacja fotograficzna nie pokazuje całego spektrum festiwalu a jedynie niewielki urywek - głównie "japoński".



Wyjechałem z Wrocławia. Na miejscu byłem ok. godz. 12.30. Mapa zdobyta w Centrum Informacji miejskiej i obieram kierunek - Politechnika Poznańska, gdzie odbędzie się konwent. Po akredytacji, zmontowaliśmy wystawę prac - nie ma żadnego zdjęcia, bo przypomniało mi się o tym dopiero w pociągu jak wracałam. Zakwaterowano mnie w hotelu "ibis" razem z pozostałymi gośćmi konwentu. 

Oprócz wystawy poprowadziłem warsztaty z malarstwa japońskiego i miałem spotkanie autorskie. Frekwencja niewielka, szkoda, ale za to przyszli ci, którzy byli zainteresowani. 













Sam także wziąłem udział w kilku panelach, koncertach i pokazach. Sama impreza zrobiła na mnie pozytywne wrażenie /pomijam penele, których tematyka czasem odbiegała od założonego tematu/. 





W trakcie festiwalu znalazłem czas na zobaczenie miasta i rysowanie - powstała tylko jedna praca w ołówku. Koniecznie chciałem zobaczyć koziołki i nie obyło się bez spróbowania naleśników. Niestety zdjęcie gdzieś przepadło. 








Samo miasto jakoś mnie nie urzekło, wolę gotyk zamiast renesansu i baroku, a tego drugiego było aż nadto. 

Niedzielne popołudnie - powrót. Kierunek Wrocław. Trochę się pogubiłem na dworcu, ale jakoś znalazłem odpowiedni peron.


Wróciłem zadowolony i zmęczony. Chociaż tematyka fantastyki nie jest mi bliska, to jednak sam wyjazd czegoś mnie nauczył. Ale o tym może napisze na swoim prywatnym blogu.

Więcej zdjęć na FB :  Polcon 2015


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz