poniedziałek, 6 lipca 2015

Wonderful Battlefield Arena 2015.

4-5 lipca 2015, Wrocław - Wonderful Battlefield Arena 2015. Interaktywna scena, manga i fantastyka, gry planszowe, CMVki, warsztaty, konkursy i mnóstwo niespodzianek. Tak prezentowała się druga odsłona festiwalu osadzonego w uniwersum Alicji w Krainie Czarów. Był pokaz kendo i obowiązkowy cosplay.





Festiwalowi towarzyszyła wystawa moich prac. 



Warsztaty malowania kawą przenieśliśmy na powietrze i rozsiedliśmy się pod drzewkiem. A efekty prac wiele mówiły o uczestnikach, bo tematyka rozmów czasami schodziła na tematy odbiegające od główne wątku.  


Było też kilka innych wątków, zresztą bardzo miłych: trzeba był uwolnić z paska jedną z cosplayerek - https://www.facebook.com/ImpregnatorWilk?fref=ts, a kiedy zbliżał się czas, żeby opuścić konwent - sobota wieczór /choć mogłem zostać do końca, ale inne obowiązki czekały/, zrobiłem ostatni spacer wokół konwentowej szkoły, a tam dobiegało wołanie "magiczny panie". I zrobiliśmy sobie bardzo fajne zdjęcie z dwoma cosplayerkami. Sam chciałem takie mieć. Ja się na tym nie znam, nie wiem kto za kogo się przebiera, ale podziwiam tych, którzy wymyślają stroje i sami je robią. 


Miło było poznać kilka nowych osób, dziękuję tym, którzy byli na moich atrakcjach, a przede wszystkim organizatorom za zaproszenie i dobrą współpracę. Mam nadzieję, że do zobaczenia na kolejnej edycji Festiwalu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz