niedziela, 7 czerwca 2015

Benkyoukai w Łodzi

Łódzkie Spotkania z Kulturą i Popkulturą Japońską - 6 czerwca 2015 - sobota - Łódzki Dom Kultury. godz. 11.00 - 19.00 - dwie sale 211 i 313, panele prelekcje, konkursy, warsztaty. A wśród nich kilka moich: w zastępstwie Joasi prowadziłem warsztaty origami, później był bodypainting i na koniec warsztaty sumi-e. A wszystkiemu towarzyszyła wystawa moich prac japońskich.
Tyle oficjalnego a teraz do rzeczy. Wystawy nie zdążyłem zobaczyć, bo cały dzień spędziłem w innej sali. Zjeść też nie miałem kiedy, bo wiadomo jak sie jest rozrywanym to na jedzenie nie ma czasu. Byłem na dwóch panelach. Panel o liskach i kotkach - super, tylko o tych kotkach za mało. Drugi o baśniach - świetnie zrobiona prezentacja.

Impreza była udana. Ja się bardzo dobrze bawiłem. Wiadomo, jak towarzystwo OK to i zabawa OK.

Na koniec garść podziękowań dla wszystkich, którzy przyszli, dla członków Klubu i Stowarzyszenia INOCHI - tylko Ewa gdzieś była niewidoczna - przynajmniej w moich rejonach, ale przypinkę miała w dobrym miejscu :) . Miło było spotkać blogerów z Warszawy - Byłem Tu.Tony Halik. Szczególne podziękowania dla Sandry (?) za odwagę przy malowaniu :) I co? czekamy na kolejną edycję.
A jak się ktoś odnajdzie, to wiecie co robić - śmiało się oznaczać.



Warsztaty origami



Bodypainting





 


Warsztaty malarstwa japońskiego sumi-e





Wystawa moich prac

Większa fotorelacja na FB: Benkyoukai 2015 w Łodzi.


Na koniec wspólne zdjęcie z organizatorami imprezy


Kolejny album: Benkyoukai 06/15

A to niespodzianka, jaką dostałem od Byłem tu. Tony Halik. -  film


O Benkyoukai piszą na http://lodz.naszemiasto.pl/…/benkyoukai-spotkanie-z-kultura… A organizatorzy się rozkręcają i kolejna edycję planują na jesień!

Zajrzyjcie koniecznie na bloga Byłem tu. Tony Halik. http://btth.pl/koty-lisy-i-japonskie-inspiracje-w-lodzi/

1 komentarz:

  1. Super było się zobaczyć! To naprawdę był przyjemny dzień! Dzięki wielkie!

    OdpowiedzUsuń