piątek, 16 stycznia 2015

Spotkanie organizacyjne klubu INOCHI.

16 stycznia 2015 r. wziąłem udział w spotkaniu organizacyjnym Łódzkiego Klubu Miłośników Mangi i Anime INOCHI. Spotkanie odbyło się w Łódzkim Domu Kultury. Ku mojemu zaskoczeniu, organizatorów pewnie też. frekwencja była mile zaskakująca - prawie 50 osób. Głównym celem założenia klubu była chęć integracji łódzkiego fandomu m&a. Póki co INOCHI współpracuje z Łódzkim Centrum Komiksu, Fundacją Surei No Mon, Fan4Fan, Kitsunebu i Kakuzu. Przedstawiono plan spotkań. W ramach działalności odbywać się mają prelekcje, warsztaty, pokazy anime, projekty naukowe /historia, socjologia/, ale wg założeń organizatorów wszelkie inne propozycje i pomysły także są mile widziane. Podjęto decyzję, że spotkania odbywać się będą w ŁDK.
Wywołany do odpowiedzi, przedstawiłem swoje propozycje. Nie będąc z Łodzi trudno coś proponować, ale w miarę swoich możliwości chętnie będę się włączał w działalność klubu. Na zdjeciach mnie nie ma, bo stałem z drugiej strony aparatu. 
Poniżej tylko kilka wybranych zdjęć ze spotkania. 



 





Wszystkie zdjęcia dostępne  TUTAJ - także na FB - Spotkanie organizacyjne klubu INOCHI.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz