poniedziałek, 8 grudnia 2014

Dzień Oświecenia Buddy

8 grudnia - Dzień Oświecenia Buddy
U mnie już jest świątecznie.


"Pustka, która nie jest pusta, z której płyną dźwięki, barwy, uczucia i myśli. (...) Ja i pustka zlaliśmy się w jedno – Pustka może też nazwać się pełnią. (...) U celu, w domu, niczego nie brak. Śmiech, ale nie śmiech z czegoś, po prostu śmiech. – Szczęście, ale nie bycie szczęśliwym z czegoś. Bezgraniczna miłość, ale nie "ja kocham ciebie". Paradoksalnie nie ma ani miłości, ani nienawiści, ani życia, ani śmierci, ani ty, ani ja, żadnych granic, przestrzeni, czasu. – Lekkość, oczywistość i wolność" / Willigis Jäger OSB "Fala jest morzem"/

Wielu mistrzów Zen mówi: "Dotykając życia Buddy i żywego Chrystusa dotykamy naszej wewnętrznej boskości, otwieramy naszą prawdziwą mądrość, idąc ich śladami wiemy co mamy robić, aby połączyć się z Najwyższym Źródłem."
Życzę wszystkim, aby każdy na swojej drodze osiągnął stan oświecenia, pełnej doskonałości i świadomości własnego istnienia.

A tak wygląda sama praca

"Budda"
tusz na pergaminie
23 x 30 cm - 7.12.2014

A na koniec krótki tekst Osho o oświeceniuhttp://foof.most.org.pl/g_teksty/oswiecen.htm

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz