piątek, 14 marca 2014

XVII Łódzkie Targi Edukacyjne

14 marca 2014 - hala MTŁ Łódź. Dzięki uprzejmości i zaangażowaniu pana Andrzeja Matlińskiego - prezesa Fundacja Surei No Mon mogłem wziąć udział w ŁTE. Piątkowy dzień stoisko Fundacji promowało kulturę Japonii. Można było zapoznać się z działaniami Fundacji, Zapoznac się zprogramem VII Dni Japońskiech na UŁ, wziąć udział w warsztatach origami (Polskie Centrum Origami), zobaczyć pokazy sztuk walki Akademii Sztuk Walki HANGAKU a także zapoznać się z tym co ja robię i samemu spróbować swoich sił w tworzeniu prac sumi-e. Na miejscu namalowałem też kilka prac, które trafiły do nowych właścicieli i będą promować, to co ja robię :)





 

 



 

 






 




Było wielu zainteresowanych a dzień zaliczam do bardzo udanych. Czas tak szybko leciał, że nie wiadomo kiedy a trzeba było już się zwijać. Co chwile nowe osoby i nie było czasu, aby zobaczyć inne stoiska ( a było ich 150) Wróciłem do domu bardzo zadowolony. Dzień przyniósł wiele nowych kontaktów, kolejne zaproszenia na imprezy japońskie a także nawiązanie współpracy. Było warto. Dziękuję p. Andrzeju. Oby więcej takich spotkań.

Cała relacja fotograficzna -> TUTAJ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz